Alle coachesChat & BellenEmail ConsultBlogContactVacature

Admin uitleg

In de consulenten admin chat je makkelijk met je klanten. Chatten gaat via de admin zelf: hier zie je chatverzoeken binnenkomen en kan je gelijk met chatten beginnen. E-mail consults (photoreadings) komen via e-mail binnen. 

De menubalk

Bovenin de consulenten admin zie je de menubalk met hierin van links naar rechts:


1. Je profielfoto: klik op instellingen (tandwieltjesicoon) en daarna op de button "Instellingen bewerken" om deze foto (en veel andere gegevens) te bewerken.

2. Chatstatus: stel hier je beschikbaarheid voor chatten in (online/bezet/offline)

3. Instellingen (tandwieltjesicoon): Klik hier om instellingen te bewerken, je creditsaldo te bekijken en evt. webinars bewerken.

4. Uitloggen: Logt gelijk uit.



Statussen

Een belangrijk onderdeel van deze consulenten admin, is de chatstatus. Deze kan naar wens op online (beschikbaar), bezet (niet beschikbaar) of offline (niet zichtbaar in overzichten op website) gezet worden.

Als je inlogt, springt de chatstatus op online. 

Ben je even afwezig, bijvoorbeeld omdat je naar de wc moet of even naar de winkel moet, zet dan de status op bezet. Wil je stoppen, log dan uit.

Statussen verspringen automatisch van online naar bezet en weer terug naar online als je bijvoorbeeld een chat accepteert en afrondt.


Instellingen en profiel bewerken

Klik op instellingen (tandwieltjesicoon) en dan op "Instellingen bewerken" om instellingen te veranderen en je profiel mooi op te maken en te vullen! Je ziet een uitklapbaar menu en een voorbeeld aan de rechter kant. Let op de cijfers/letters in dit voorbeeld en op corresponderende plekken in het menu. Het menu ziet er zo uit:

Profiel: Wijzig je foto, je (consulenten) naam en omschrijvingen van jezelf. Let op de taalvlaggen: vul zowel Nederlands als Engels als je ook een Engelstalige consulent bent. 

Talen / Gaves: Vink hier de talen en gaves aan waarover je beschikt. Heb je een suggestie voor een nieuwe gave? Vul dan het contactformulier in!

Thema: Hier kun je achtergrond afbeelding en kleurenthema's kiezen. De eerste keer raden wij aan om een voorgedefinieerd thema te kiezen. Maar om echt uniek te zijn, is het leuk om later "geavanceerd" uit te klappen en bijvoorbeeld een eigen, unieke achtergrond te uploaden.

Bankrekening: Vul een IBAN nummer in en bijbehorende naam (voor uitbetalingen)

Algemene gegevens: E-mail adres en wachtwoord wijzigen

Chat: Vul hier de welkomstzin en tot 10 standaardzinnen in. De welkomstzin wordt gelijk in het begin van de chat aan de klant gestuurd. De standaardzinnen kunnen handig zijn voor veelgebruikte opmerkingen (om hoeveelheid typwerk te reduceren): in de chat plaats je een dergelijke zin met één druk op de knop!

Email consult: hier kun je aangeven of je wel of niet beschikbaar wilt zijn voor email consult (photo reading)


Spiritchat nood nummers

Download PDF: Spiritchat_lijst_nood_nummers



Spiritchat user misbruik gratis minuten 

Download PDF: Users_die_misbruik_maken_van_Spiritchat_functionaliteiten



Chathandleiding

Download PDF: Chat_handleiding_Spiritchat-Correct2022



Een moment geduld...
Als respons van de website uit blijft,
neem dan contact met ons op.

Contact Sluiten